Purol klantenservice

Minervum 7475
4817 ZP Breda

Tel: +31 (0) 76 – 58 70 635
E-mail: info@purol.nl

Bekijk onze meest gestelde vragen:

1. Hoe lang zijn de Purol Producten houdbaar?

De Purol producten hebben een langere houdbaarheidsdatum als 30. Daarom is er geen houdbaarheidsdatum op de producten te vinden.

Zodra het product geopend is heeft het nog een houdbaarheidsdatum van 12 maanden. Dit is te herkennen aan het symbool van het geopende potje op de producten, waar ‘12M’ binnen het symbool te vinden is.

2. Worden de Purol producten op dieren getest?

De Purol Producten zijn dierproefvrij en voldoen daarmee aan de wettelijke eisen (sinds 2013 mogen in de Europese Unie spullen zoals huid- en haarverzorging en make-up niet meer worden getest op dieren).

3. Hoe hoog is de UV-Filter van de Purol Soft Crème Plus?

De Soft creme Plus heeft een UV-filter, maar functioneert niet als een zonnebrandcrème. De crème bevat namelijk 2% ethylhexylmethoxycinnamaat als UVB-filter en deze sterkte is zeer laag. De exacte sterkte is nooit onderzocht, omdat het niet als een zonnebrandcrème toegepast hoort te worden.

4. Zijn de Purol producten glutenvrij?

De Purol producten bevatten geen gluten.

5. Hoe krijg ik het potje van de Purol Zalf open?

Op de bovenkant van het blikje van de Purol Zalf is een pijltje te zien. Via deze drukplek is het blikje gemakkelijk te openen; zodra u hierop klikt springt het blikje vanzelf open.

Staat uw vraag er niet tussen?

Als u vragen over Purol producten heeft, stuur een bericht en we zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Of u kunt ons bellen op telefoonnummer: +31 76 5870635